Přeskočit na hlavní obsah
Mám zájem o pozici

Specialista kontaktního centra - průvodce digitálním světem

JIHOMORAVSKÝ KRAJ

🚀Hledáte práci, která je intenzivní, ale zároveň vás bude bavit?

Přidejte se k nám do servisního týmu. Naše kancelář je plná úžasných lidí, kteří vám vždy rádi pomohou. Práce u nás znamená každodenní výzvy, kus zábavy a nová přátelství. Připojte se k nám a objevte, jak úžasná může být pracovní atmosféra. 💚

Marketa

Na téhle pozici je důležité mít chuť mluvit s lidmi, rychle se učit a využívat technologie tak, aby z nich klient měl užitek. Kdo se toho nebojí, získá práci, která má smysl a otevře mu dveře k dalšímu rozvoji.

Sona Rousova

Soňa

/

Vedoucí týmů Servisního centra

Tvůj nový šéf

Jak bude vypadat váš den na Kontaktním centru

  • Jednou týdně vás čeká týmová porada, na které probíráte nejnovější informace

    Na pravidelném setkání získáte nejnovější informace, nasdílíte zkušenosti s kolegy a společně si řeknete tipy, jak být pro klienty ještě lepší oporou.

  • Komunikace s klienty po telefonu

    V roli průvodce klientů ve světě financí budete jejich první kontakt, který jim naslouchá, pomáhá řešit jejich potřeby.

  • Řešení konkrétních požadavků

    Nejčastěji pomáháte s přihlášením do účtu, navýšením limitu plateb nebo dáváte praktické informace o našich produktech a službách.

  • Edukace a podpora samostatnosti klientů

    Klienty učíte, jak si poradit s běžnými situacemi sami – ukazujete jim práci s mobilní aplikací a seznamujete je s naším voicebotem Anetou.

  • Rozvoj vlastních dovedností

    U nás žijeme zpětnou vazbou, protože věříme, že právě ta vás posune dál a pomůže vám růst jak osobně, tak profesně.

🧩 Bankéře nehledáme, chceme vás protože:

  • /

    Jen tak vás něco nerozhodí – ve víru změn udržíte všech pět pohromadě.

  • /

    Si poradíte s dynamikou našeho prostředí a těšíte se na nové výzvy.

  • /

    Rychle pobíráte nové informace a jste hladoví po znalostech.

  • /

    V onlinu se cítíte jako ryba ve vodě a milujete nové technologie a digitální prostředí.

  • /

    Máte maturitu a čistý trestní rejstřík.

Za skvělou práci vás odměníme

Užijete si 25 dní dovolené, 
5 dní volna na cokoli a 3 dny na dobrovolnictví. 

Oběd si vychutnáte kdekoli vás napadne, a my vám na to přispějeme 110 Kč 
na směnu. 

Každý měsíc vám pošleme 2 000 Kč na spoření na důchod.

Po 5 letech ve skupině PPF vás čeká měsíc placeného volna navíc. 

Praha briza

Školení, kurzy, semináře, … Maximálně vás podpoříme v rozvoji. 

Zařídíme vám příspěvek na sport 500 Kč měsíčně na Edenred kartu nebo členství v Canadian Medical. 

Nabídneme vám slevy
u našich partnerů. Mezi nejoblíbenější patří O2 
a Alza. 

Služby Air Bank pro vás budou ještě výhodnější. 

Zaparkujete zdarma přímo u Titania. 

Corgi

P. S. Milujeme pejsky
 a v kanceláři je rádi uvítáme. 

Jak probíhá výběrko?

  • 1

    Zavolá vám Dáša, řekne vám víc 
o volné pozici a vy zase jí něco o sobě.

    Image

    Dagmar

    /

    Recruiterka

    Více o Dáše

  • 2

    Potkáte se s potenciálním šéfem 
a možná i s někým z budoucího týmu

  • 3

    Když to na obou stranách klapne, přivítáme vás v Air Bank

    Steps 2

Kde budete pracovat

Často se nás ptáte

Určitě. Záleží nám na tom, abyste se při obsluze klientů cítili jako ryba ve vodě. Proto nejdřív projdete naší Nováčkovskou akademií. Dozvíte se 
v ní vše o našich službách, naučíme vás obsluhovat klienty a dostanete prostor pro splnění bankovní certifikace od České bankovní asociace. 

Ano. V Air Bank podporujeme všechny, kteří chtějí růst. Ty, kteří se chtějí zlepšovat odborně, i ty, kteří touží stoupat po kariérním žebříčku. Na pobočce se díky postupnému vzdělávání dostanete z pozice juniora na pozici bankovního asistenta. 
 

A odsud vedou dál dvě cesty. 

  • Můžete zlepšovat svoji odbornost a dostat se na pozici bankovní asistent senior. Ten je odborníkem na slovo vzatým, bravurně zvládá prodej, školí své kolegy nebo se stane mentorem. 
  • Nebo můžete směřovat na pozici zástupce manažera, který se postupně učí vést lidi a směřuje k manažerské roli. A když vám to půjde a bude vás to bavit, nakonec se můžete stát manažerem pobočky. 

Ano. Každý bankovní asistent má měsíční plán, který musí splnit. Ten vychází z plánu pobočky, který se rozděluje na jednotlivce. Plány nastavujeme podle návštěvnosti 
a výkonnosti poboček. Naše obsluha má ale vždycky jasné pravidlo 
– hledáme to nejlepší řešení pro klienta bez zbytečného nucení. Vždy nabízíme to, co klient skutečně potřebuje. 

Ano. Telefonování vám pomůže s plněním plánů. Na pobočkách ale voláme pouze našim klientům 
s nabídkami na míru. To znamená, že jsme s nimi třeba už na pobočce mluvili nebo bydlí poblíž a my s nimi chceme být v kontaktu.

Pobočky v obchodních centrech  
Asistenti se ve všedních dnech střídají na ranních a odpoledních směnách. Jejich rozdělení záleží na domluvě a zodpovídá za něj manažer pobočky. Jednou až dvakrát za měsíc pak přijde na řadu celý víkend. Za to vám po 6 odpracovaných měsících snížíme týdenní pracovní dobu na 
35 hodin týdně, aniž by to ovlivnilo vaši mzdu.   

Ostatní pobočky 
Asistenti se ve všedních dnech střídají na ranních a odpoledních směnách. Jejich rozdělení záleží na domluvě a zodpovídá za něj manažer pobočky. Za to vám po 
6 odpracovaných měsících snížíme týdenní pracovní dobu na 37,5 hodiny týdně, aniž by to ovlivnilo vaši mzdu.  

Bohužel ne. Jako bankovní asistent budete pracovat s klienty, kteří dorazí na naši pobočku, a to z domova jednoduše nejde. 

Naši asistenti nosí tmavě modré džíny, bílou košili a černý svetr. Pro holky máme i letní variantu v podobě šatů. 2 košile a 2 trika pod košili od nás dostanete hned první den, zbytek po zkušebce. Do té doby si vystačíte s vlastními kalhotami.