Specialista kontaktního centra - průvodce digitálním světem
🚀Hledáte práci, která je intenzivní, ale zároveň vás bude bavit?
Přidejte se k nám do servisního týmu. Naše kancelář je plná úžasných lidí, kteří vám vždy rádi pomohou. Práce u nás znamená každodenní výzvy, kus zábavy a nová přátelství. Připojte se k nám a objevte, jak úžasná může být pracovní atmosféra. 💚

Na téhle pozici je důležité mít chuť mluvit s lidmi, rychle se učit a využívat technologie tak, aby z nich klient měl užitek. Kdo se toho nebojí, získá práci, která má smysl a otevře mu dveře k dalšímu rozvoji.

Soňa
/Vedoucí týmů Servisního centra
Jak bude vypadat váš den na Kontaktním centru
-
Jednou týdně vás čeká týmová porada, na které probíráte nejnovější informace
Na pravidelném setkání získáte nejnovější informace, nasdílíte zkušenosti s kolegy a společně si řeknete tipy, jak být pro klienty ještě lepší oporou.
-
Komunikace s klienty po telefonu
V roli průvodce klientů ve světě financí budete jejich první kontakt, který jim naslouchá, pomáhá řešit jejich potřeby.
-
Řešení konkrétních požadavků
Nejčastěji pomáháte s přihlášením do účtu, navýšením limitu plateb nebo dáváte praktické informace o našich produktech a službách.
-
Edukace a podpora samostatnosti klientů
Klienty učíte, jak si poradit s běžnými situacemi sami – ukazujete jim práci s mobilní aplikací a seznamujete je s naším voicebotem Anetou.
-
Rozvoj vlastních dovedností
U nás žijeme zpětnou vazbou, protože věříme, že právě ta vás posune dál a pomůže vám růst jak osobně, tak profesně.
🧩 Bankéře nehledáme, chceme vás protože:
-
/
Jen tak vás něco nerozhodí – ve víru změn udržíte všech pět pohromadě.
-
/
Si poradíte s dynamikou našeho prostředí a těšíte se na nové výzvy.
-
/
Rychle pobíráte nové informace a jste hladoví po znalostech.
-
/
V onlinu se cítíte jako ryba ve vodě a milujete nové technologie a digitální prostředí.
-
/
Máte maturitu a čistý trestní rejstřík.
Za skvělou práci vás odměníme
Užijete si 25 dní dovolené, 5 dní volna na cokoli a 3 dny na dobrovolnictví.
Oběd si vychutnáte kdekoli vás napadne, a my vám na to přispějeme 110 Kč na směnu.
Každý měsíc vám pošleme 2 000 Kč na spoření na důchod.
Po 5 letech ve skupině PPF vás čeká měsíc placeného volna navíc.

Školení, kurzy, semináře, … Maximálně vás podpoříme v rozvoji.
Zařídíme vám příspěvek na sport 500 Kč měsíčně na Edenred kartu nebo členství v Canadian Medical.
Nabídneme vám slevy u našich partnerů. Mezi nejoblíbenější patří O2 a Alza.
Služby Air Bank pro vás budou ještě výhodnější.
Zaparkujete zdarma přímo u Titania.

P. S. Milujeme pejsky a v kanceláři je rádi uvítáme.
Jak probíhá výběrko?
-
1
Zavolá vám Dáša, řekne vám víc o volné pozici a vy zase jí něco o sobě.
Dagmar
/Recruiterka
-
2
Potkáte se s potenciálním šéfem a možná i s někým z budoucího týmu
-
3
Když to na obou stranách klapne, přivítáme vás v Air Bank
Kde budete pracovat
Často se nás ptáte
Určitě. Záleží nám na tom, abyste se při obsluze klientů cítili jako ryba ve vodě. Proto nejdřív projdete naší Nováčkovskou akademií. Dozvíte se v ní vše o našich službách, naučíme vás obsluhovat klienty a dostanete prostor pro splnění bankovní certifikace od České bankovní asociace.
Ano. V Air Bank podporujeme všechny, kteří chtějí růst. Ty, kteří se chtějí zlepšovat odborně, i ty, kteří touží stoupat po kariérním žebříčku. Na pobočce se díky postupnému vzdělávání dostanete z pozice juniora na pozici bankovního asistenta.
A odsud vedou dál dvě cesty.
- Můžete zlepšovat svoji odbornost a dostat se na pozici bankovní asistent senior. Ten je odborníkem na slovo vzatým, bravurně zvládá prodej, školí své kolegy nebo se stane mentorem.
- Nebo můžete směřovat na pozici zástupce manažera, který se postupně učí vést lidi a směřuje k manažerské roli. A když vám to půjde a bude vás to bavit, nakonec se můžete stát manažerem pobočky.
Ano. Každý bankovní asistent má měsíční plán, který musí splnit. Ten vychází z plánu pobočky, který se rozděluje na jednotlivce. Plány nastavujeme podle návštěvnosti a výkonnosti poboček. Naše obsluha má ale vždycky jasné pravidlo – hledáme to nejlepší řešení pro klienta bez zbytečného nucení. Vždy nabízíme to, co klient skutečně potřebuje.
Ano. Telefonování vám pomůže s plněním plánů. Na pobočkách ale voláme pouze našim klientům s nabídkami na míru. To znamená, že jsme s nimi třeba už na pobočce mluvili nebo bydlí poblíž a my s nimi chceme být v kontaktu.
Pobočky v obchodních centrech
Asistenti se ve všedních dnech střídají na ranních a odpoledních směnách. Jejich rozdělení záleží na domluvě a zodpovídá za něj manažer pobočky. Jednou až dvakrát za měsíc pak přijde na řadu celý víkend. Za to vám po 6 odpracovaných měsících snížíme týdenní pracovní dobu na
35 hodin týdně, aniž by to ovlivnilo vaši mzdu.
Ostatní pobočky
Asistenti se ve všedních dnech střídají na ranních a odpoledních směnách. Jejich rozdělení záleží na domluvě a zodpovídá za něj manažer pobočky. Za to vám po
6 odpracovaných měsících snížíme týdenní pracovní dobu na 37,5 hodiny týdně, aniž by to ovlivnilo vaši mzdu.
Bohužel ne. Jako bankovní asistent budete pracovat s klienty, kteří dorazí na naši pobočku, a to z domova jednoduše nejde.
Naši asistenti nosí tmavě modré džíny, bílou košili a černý svetr. Pro holky máme i letní variantu v podobě šatů. 2 košile a 2 trika pod košili od nás dostanete hned první den, zbytek po zkušebce. Do té doby si vystačíte s vlastními kalhotami.